20 november 2010

Me and My best friends

Jag älskar mina bästisar.
Dem är bara bäst.
Det finns inte att hitta bättre än dem.

Dem är alltid där för mig och jag känner mig glad bara dem säger hej eller ger mig ett hjärta.
Älskar dem och hoppas dem stannar hos mig föralltid.

Och här ska jag berätta lite om vad jag tycker om dem.

Onee-chan hon är allt vi har mycket gemensamt och hon är underbar.
Hon är rolig,smart och jätte jätte söt.
Utan henne skulle det vara tråkigt.
och ma kan alltid lita på henne.

Erura-chan ja utan henne skulle skolan vara tråkig ju.
Ne men hon är verkligen där för en, jag kan alltid lita på henne.
+ hon är söt,smart, evil och rolig.
Älskar henne.

Lau-chan hon är en verkligen söt. 
Hon är snäll och har bra humor och ja som jag brukar säga utan hennes skulle inget vara s´kul.
För hon är söt,rolig och bara underbar.
och jag kan nästan berätta allt för henne.

Nii-kun är bäst.
Han är alltid där för mig, och kommer alltid vara det.
HAn är snäll,rar och rolig.
och han gillar naruto som jag :D
ne men han är bara bäst.

Lukas han är sig själv(okej det är alla dem) han är lite knasig och lite konstig men han är unik.
Jag vet inte vad alla ni säger men han är en bästa vänner jag har. 
Han är där och ha gör alltid en glad.
Och jag kan alltd lita på honom.

Ja ni detta är mina bästisar, och dem kommer alltid vara det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar