03 januari 2011

Fan-girl :D

Idag ska jag snacka om mig och min bästis eru.
Jo vi är som sakt anime/manga älskare och därför är vi också fan girls på olika.
Min bästis och sötnos eru är fan girl för kisame,hidan,kakuzu och buggy + några till. Men jag ska berätta om kisame och buggy, eftersom hon är mest inne för dem.

Kisame som sakt är en hajman som kommer från naruto(en jätte bra serie) och som är en av dem onda, och enligt min vän är han snygg,sexig och söt, vilket jag inte tycker-.-'

Buggy är en clown från one Piece. Han är också en av dem onda, kan man säga.
Han är rolig enligt mig, men eru-chan har en helt annan smak och jag tro ni kan gissa det.

Jag själv är fan girl för Gilbert nightray,takuto,cheshire och soul + m.m
Men nu ska jag berätta lika kort om dem som jag gjorde med kisame och buggy.

Gilbert nightray det finns bara en mening och det är HAN ÄR HET!!
och han kommer från pandora hearts.

Takuto är en så kallad shinigami(det är som ett spöke men ändå inte) han är söt  och hjälper till andra.
Och han kommer från serien full moon wo sagashite.

Cheshire är en som en katt och är über söt engligt mig. Men akta han är farlig.

Soul är som en demon som äter själar, måste äta 100 själar för att bli det han vill.
P.s han är snygg och rolig.

Mina sötnosar :D

eru's boy

1 kommentar:

  1. Heii!
    Jag gillar också Anime men mest Yaoi tror jag >////<

    Men han Cheshire var söt, var kommer han ifrån?

    SvaraRadera