05 januari 2011

Mina favorit par

Jag ska skriva lite kort om mina favorit par.
Och paren är: MakaxSoul, ChronaxDeath kid,Yuixhinata,AmuxIkuto, och CheshirexAlice.
Och först ut är mitt favorit par som ligger längts upp på min lista är soulxmaka :D


Soul och maka är ett av dem sötaste paren, tyvärr ser man det inte i serien så mycket.
Men om man söker på dem två så kan man hitta über söta bilder.
Och här kommer en bild på de.
Maka and Soul















Och nu Chrona x Death kid.
Dem är inget par i serien men dem är så söta iallafall.
Chrona är mycket bly för andra personer om det inte är maka.
Medan death kid är en som måsta ha allt perfekt.
Men här kommer en bild på dem
Death kid and Chrona
















Yui och hinata är ett av dem sötaste paren jag vet.
och båda är från mitt favorit program(angel beats)
Dem är ett par i serien och är über söta.
Och här kommer en bild på dem.
Hinata and yui











Amu and Ikuto är ett sött par med.
men i serien är dem inte ett par(men dem borde det enligt mig)
Aja jag har inte så mycket att berätta om dem, så här kommer en bild.
Amu and Ikuto












Alice och cheshire.
Dem är så söta, men inget par heller i serien och det är svårt att hitta bilder på dem.
Men enligt serien är cheshire aliec(eller white alice) tjänare men jag bry mig inte för dem är söta!!
och här kommer en bild på dem.
Cheshire and Alice


1 kommentar: