12 januari 2011

Serbien

Oh Serbien var är du min Serbien.
HAHAH ne bara skoja, men ne jag älskar serbien.
Och till er som inte varit där har nog missat saker ni.
Jag har varit där nästan varje år, och jag har njutit av varje dag och månad.
Förra året var jag där nästan 3 månader och träffa släkt och alla.

Jag bara älska att vara där, man kan hitta jätte fina saker, och om någon ska dit så åk då till vrsac en super söt stad. och varje år som kommer det en stor fest nere i stan, där folk från runt om i landet och indien kommer för att visa deras danser och folkdräkter.
Det kanske inte låter så spännande men det är super vackert att se.
var där i år(igen) och jag älskar det + dem har underbar mat och glassen *Q*

Skit nu blev jag läskad HAHHAHA.
Aja ska dra vi ses.
Detta är en bild på vrsac hur det ser ut i stan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar