18 april 2011

Peace out!

Tjena mitt i benna!
Vaknade vid 9 tiden idag och nu sitter jag här med lill brosan och kollar på aph and is super FUN!
Ska dra till morbrorn idag och spela PS3, fast jag ska nog rita och kolla på när han och brosan spelar gran turismo 5 och guitar hero XD
Men det bli kul.

OOOOH!!! MÅSTE BERÄTTA EN SAK TILL ER!!!!
Jo snart är bibbcon i jkpg stadsbibliotek och jag ska gå(självklart) och jag ska cosplaya som female luffy!!
Så nu är stråhatten påväg(hoppas jag) så nu ska jag,eru och kanske ebba-chan gå och shoppa det sista till min och erus cosplays!
Fast det blir nog inte förrens jag kommit hem från växjö!(vill inte åka hem imon TT^TT)

Ne ska lägga upp en bild till på bloggen sen ska jag kolla videoklipp med brosan.
ME LOVE THE PIC :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar