06 maj 2011

Sjuk,PS3 and food

Mochi mochi mina!Har inte varit så social på hela veckan och kanske längre, men har varit sjuk(vattenkoppor).
Men nu är jag tillbaks och jag ska göra tre blogg inlägg för er :D
Aja såhär har min vecka varit:

1. Jag har varit hemma från skolan*tumme upp*
2. Jag har spelat PS3 typ hela veckan och shit vad roligt det är(man bli beroende O.o)
3. varit nervls och sagt " JAG KOMMER INTE KUNNA GÅ PÅ ICHICON".
4. löste ut allt och nu ska jag på ichicon imon!!!
5. Dampat med mamma på PS3 HAHHAHAH!!
6. Fått höra att man ser ut som en prickikorv -.-'
7. ritat och blivit avis på syrran igen
8. ÄTIT POCKY!!
9. ätit chipc och godis*evil smile*
10. dampat XD


ja där har ni en tio lista om vad jag gjort under veckan :D
P.s MINA FÖRÄLDRAR ÄR DEM BÄSTA PÅ HELA DENNA JORD! det finns inte bättre människor än dem. Min mamma som gör nästan allt för oss och min far som är så underbar som min mamma.
Om någon er bjöd mig miljader för mina föräldrar skulle jag tagit han/hon och slängt iväg henne för det finns inget här i världen som kan få mina super föräldrar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar